["error","Error validating access token: Session has expired on Wednesday, 03-Oct-18 03:13:00 PDT. The current time is Friday, 19-Oct-18 12:37:45 PDT."]
Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi Dışişleri Bakanı olarak yeminimizi ettik.Hayırlı uğurlu olsun.#NewEraWithErdogan #BaşkanErdoğan #DurmakYokYolaDevam
#TBMM Genel Kurulu’nda 27. Dönem Milletvekilliği yeminimizi ettik. Hayırlı uğurlu olsun.
Bugün #Antalyaspor'umuzun 52. kuruluş yıl dönümü. Gönülden tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.‬‪Daha nice 52 yıllara Antalyaspor...
#BaşkanErdoğan #TürkiyeKazandı #Haziran2018 #DurmakYokYolaDevam
“Selectum Dreams Belek” otel tasarımıyla İtalya’da dünya tasarım ödüllerinde birinci olan Alanyalı kardeşim mimar Cüneyt Darı’yı gönülden kutluyorum. #GururumuzCüneytDarı
#Ukrayna Reform Konferansı’na katılmak üzere gittiğimiz #Kopenhag ziyaretimizin ardından ülkemize döndük.
#Canlı | Kopenhag ziyaretimizi basınımıza değerlendiriyoruz
Yeni bir sayfa açıyoruz. Farklılığın zenginliğiyle, biz kardeşiz. Birlikte güçlü bu ülke...#BaşkanErdoğan #VakitTürkiyeVakti
#Canlı | ABD’den gelen Müslüman kanaat önderlerini ağırlıyoruz.
Teşekkürler #TürkiyeTeşekkürler #Antalya
Vatandaşlık görevimizi yerine getirdik, oyumuzu kullandık.Ülkemize, milletimize hayırlı uğurlu olsun. #Seçim2018
Vakit Türkiye Vakti!#TürkiyeHazır #YaparsaAKPartiYapar #İyikiErdoganVar
#24Haziran2018 seçimleri yerli ve milli olanlarla, birilerinin güdümünde olanlar arasında geçecek #OyKullanırkenUnutma
#AntalyaHazır #TürkiyeHazır
#Canlı | Alanyamızın #Payallar mahallesinde akrabalarımız, dostlarımız, dava arkadaşlarımızlayız.
Alanya bugün yine muhteşem. Her zamanki gibi bizi yine bağrına basıyor. Teşekkürler Alanya!
#Antalya #Kepez’de milletimizle kucaklaşıyoruz. #VakitTürkiyeVakti #VakitAntalyaVakti
#Canlı | Antalyamızın turizminin gelişimine katkı sağlayan Seyahat Acentaları, Rehberler ve Hestourex temsilcileriyleyiz.
Giydik kefenimizi, çıktık seninle kutsal yolculuğa... #DönmemGeri
Biz Malazgirt’te Alpaslan, İstanbul’da Fatih, Sina Çölü’nde Yavuz’uz...Biz mazlumun umudu, zalimin korkusuyuz. #BizTürkiyeyiz
#Canlı | Antalya’mızın yiğitleri, pehlivanlarımız, güreşçi kardeşlerimizle birlikteyiz.
#Canlı | Antalya TeknoKent yönetici ve çalışanları ile değerlendirme toplantısındayız.